loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
gratis

NUCELLE Modna torebka na ramię Granatowa
Cena:229,00 PLN
Wysyłka od: brak danych
Bestsellery
Słodka kwiecista portmonetka
Słodka kwiecista portmonetka
Cena:9,00 PLN
Wysyłka od: 14.90 PLN
Producenci
Wyświetl produkty wybranego producenta:
Subskrypcja
Zapisz się do newslettera i odbierz 5% rabatu
Regulamin

arezzaPL jest sklepem internetowym sprzedającym damską galanterię skórzaną a przede wszystkim torebki damskie. Naszym celem jest oferowanie Klientom dobrych jakościowo towarów w przystępnej cenie. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Kontaktując się z nami Klienci otrzymują miłą, fachowa i rzetelną pomoc. Na wszystkie maile odpowiadamy najszybciej jak to możliwe.

Zachęcamy do skontaktowania się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail: biuro@arezza.pl

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00, z wyjątkiem świąt.

Adres, na który można składać oświadczenie o odstąpieniu i reklamacje:  Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz lub drogą elektroniczną na adres: biuro@arezza.pl

Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy oraz reklamacji są zawarte w treści regulaminu poniżej.

 

Zakupiony towar podlegający zwrotowi należy wysyłać na adres: Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz. 

Wszelkie istotne właściwości towaru, podane są indywidualnie w karcie danego produktu.

Przed dokonaniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Sklepu.

Sprzedawane torebki przeznaczone są do przenoszenia rzeczy osobistych, których dopuszczalny ciężar ładowności wynosi 0,25 kg, a w przypadku toreb dużych mieszczących format A4 i większy do 1,5 kg.

 

KONSERWACJA I PIELĘGNACJA SKÓRY NATURALNEJ

Skóra naturalna jest materiałem wyjątkowym ze względu na swoją unikatowość i brak powtarzalności.  Jest ona produktem pochodzenia zwierzęcego, niemożliwe jest więc uzyskanie w 100% jednolitej struktury. Każdy, kto decyduje się na skórę naturalną, akceptuje tym samym jej niepowtarzalny charakter. Na licu spotkać można otarcia, fałdy, wyblaknięcia, czy inne ślady po bliznach, zadrapaniach. To charakterystyczne oznaki skór naturalnych i nie są one wadą, a jedynie gwarancją autentyczności naturalnej skóry. Nie podlegają one reklamacji. Różnice w kolorach, fakturze i połysku są naturalną cechą skór i potwierdzają ich autentyczność. Należy pamiętać także o tym, że reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, termicznych czy chemicznych (niewłaściwe czyszczenie), a także naturalnego zużycia jak np. zagniecenia w zamarszczanych elementach torebki. Stosowanie opisanych metod pielęgnacji skór oraz podstawowych zasad dbałości pozwoli na ich bezproblemową, wieloletnią eksploatację. Szczególną uwagę w dbałości o torebki skórzane powinny zachować Panie chroniąc skórę przed kontaktem z kremami, pudrami czy perfumami. Każdą skórę należy chronić przed przemoczeniem.

ZASADY KONSERWACJI I PIELĘGNACJI SKÓRY NATURALNEJ

Zabrudzenia usunąć szmatką lub gąbką zwilżoną w czystej ciepłej (nie gorącej) wodzie, nie przemaczać!

Pozostawić do wyschnięcia w temperaturze pokojowej.

 

 

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

arezzaPL

 

dotyczący zawierania z konsumentami na odległość umów sprzedaży towarów oraz świadczenia usług - obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 roku – ma zastosowanie do umów zawartych po tej dacie.

 

§ 1. INFORMACJA O FIRMIE

Właścicielem sklepu internetowego arezza.pl jest Intermedis Andrzej Nowak, Konopnica 227, 21-030 Motycz, NIP: 9222427790, REGON: 060545141 określony w dalszej części niniejszego Regulaminu jako Sprzedający.

 

§ 2. DANE KONTAKTOWE

• Adres:  Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz;

• Telefon (Infolinia): 884 999 551

• Adres e-mail: arezza@interia.pl, jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 - 16.00, z wyjątkiem świąt.

Adres na który można składać reklamacje:  Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz lub drogą elektroniczną na adres: biuro@arezza.pl

Oświadczenie o odstąpieniu należy wysyłać na adres: Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz lub na adres e-mail: biuro@arezza.pl

 Zakupiony towar podlegający zwrotowi należy wysłać na adres Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz.

 

§ 3. DEFINICJE

1. Sklep – sklep internetowy działający pod nazwą arezza.pl, prowadzony przez:  Intermedis Andrzej Nowak, Konopnica 227, 21-030 Motycz.

2. Kupujący - konsument w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, korzystający z usług Sprzedającego, kupujący towary na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

3. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, na podstawie którego kupuje on towary oferowane przez Sprzedającego. Zamówienie zawiera wszystkie szczegółowe informacje umożliwiające jego realizację.

4. Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa sprzedaży. Wszystkie istotne właściwości Towaru, który jest wystawiony w Sklepie, podane są w opisie danej aukcji.

5. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym w Sklepie.

6. Siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, niezależne od Stron, nieoczekiwane oraz niemożliwe do uniknięcia lub zapobieżenia mu (np. strajki, wojny, rozruchy, zamieszki społeczne, powodzie, pożary, trąby powietrzne).

7. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).

8. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).

 

§ 4. CENA TOWARU

1. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

2. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w podsumowaniu Zamówienia. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.

3. Koszty wysyłki stanowią wartość opłaty pocztowej powiększoną o koszty koperty/pudełka, usługi pakowania oraz dostawy do punktu odbioru.

 

§ 5. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:

• przelewem bankowym ( przed dostawą towaru), na numer konta bankowego Sprzedającego. Dane do przelewu:  Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz, 

mBank: 30 1140 2004 0000 3502 7445 8459

• za pośrednictwem systemu płatniczego PayU;

2. Przy wpłacie na konto Sprzedającego Kupujący powinien podać swoją nazwę użytkownika Allegro w tytule przelewu 

3. Brak wpłaty ceny Zamówienia po upływie 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia jest równo-znaczny z rezygnacją z Zamówienia. Po upływie wskazanego terminu Sprzedający anuluje Zamówienie.

 

§ 6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, zgodnie z godzinami pracy Sklepu.

2. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy lub za pośrednictwem systemu płatniczego PayU, przyjęcie Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego rozpoczyna się w momencie zaksięgowania na rachunku bankowym Sklepu ceny złożonego Zmówienia. 

3. Czas realizacji Zamówienia liczony od momentu otrzymania przez Sprzedającego potwierdzenia zapłaty za Zamówienie, do chwili nadania przesyłki wynosi od 24 godzin do maksymalnie 7 dni roboczych. Standardowo Zamówienia wysyłane są w następnym dniu roboczym po dniu przyjęcia Zamówienia do realizacji.

4.  Czas realizacji Zamówienia nie uwzględnia dostarczenia przesyłki przez pocztę, firmę kurierską albo innego doręczyciela (orientacyjnie od 24 do 48 godzin); szczegóły dotyczące przewidywanego czasu dostarczenia przesyłki znajdują się w § 7 pkt 2 niniejszego Regulaminu.

5. W momencie nadania przesyłki, na adres e-mailowy odbiorcy wysyłana jest wiadomość potwierdzająca jej wysyłkę.

6. W przypadku przewidywanego dłuższego oczekiwania na realizację niż określony powyżej, Kupujący jest indywidualnie informowany o czasie realizacji Zamówienia.

7. Informacja o czasie realizacji Zamówienia dociera do Kupującego nie później niż 24 godziny od chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji.

8. Do każdego Zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Paragon fiskalny wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do Zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki, chyba, że Zamówienie realizowane jest partiami - w takim przypadku na każdą część Zamówienia może zostać wystawiony odrębny paragon. Sprzedający na życzenie Klienta może wystawić fakturę VAT.

 

 § 7. DOSTAWA

1. Dostawy towarów zamawianych w Sklepie realizowane są na terenie całego kraju. Sprzedający nie wysyła Zamówień za granicę.

2. Dostawy krajowe realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej:

• listem poleconym ekonomicznym (czas doręczenia od momentu nadania ok. 4 dni roboczych),

• listem poleconym priorytetowym (czas doręczenia od momentu nadania do ok. 2 dni roboczych), 

• przesyłką kurierską: (czas doręczenia to 24 godziny robocze),

• kurier48 (czas doręczenie to 48 godzin roboczych), 

• usługą paczkową: paczka24 (czas doręczenia to 24 godziny robocze), 

• paczka48 (czas doręczenia to 48 godzin roboczych),

• paczka priorytetowa (obligatoryjny czas doręczenia 24 godziny robocze).

3. Koszty wysyłki podawana są każdorazowo w opisie danej aukcji.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane niedokładnym lub błędnym adresem podanym przez Kupującego w Zamówieniu.

5. Sprzedający nie wysyła towaru za pobraniem.

6. Sprzedający dołoży wszelkich starań, by na bieżąco informować Kupujących o spodziewanym  terminie dostawy.

 

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT)

1. Każdemu Kupującemu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedającym bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 12 i 13 niniejszego paragrafu.

2. Termin 14-dniowy biegnie od dnia otrzymania towaru przez  Kupującego  i uznaje się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zostanie wysłane oświadczenie o odstąpieniu. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

3. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie „O mnie” na końcu strony. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać należycie wypełniony formularz odstąpienia od umowy:

• pocztą na adres Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz lub

• e-mailem na adres: arezza@interia.pl.

4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

5. Sprzedający niezwłocznie prześle Kupującemu potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy.

6. Towar podlegający zwrotowi należy wysłać na adres Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz. 

7. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, termin ten nie obowiązuje jeżeli Sprzedający zobowiąże się do samodzielnego odbioru towaru. Do zachowania terminu wy-starczy odesłanie towaru przed jego upływem.

8. Zwrot dotyczy zarówno towaru objętego Zamówieniem, jak również gratisów, które Kupujący otrzymał wraz z zakupionym  towarem.

9. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

10. Towar podlegający zwrotowi nie powinien nosić znamion używania, mechanicznych uszkodzeń (np. zabrudzeń, przetarć, rozpruć) oraz winien posiadać metkę.

11. Towar podlegający zwrotowi powinien być należycie zabezpieczony, o ile to możliwe, w opakowaniu, w którym został dostarczony przez Sprzedającego.

12. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

13. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia towaru (transport do Sprzedającego) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

14. Sprzedający nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.

15. Sprzedający nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z zastrzeżeniem pkt 12 i 13 niniejszego paragrafu.

16. Sprzedający dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

17. Sprzedający wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

§ 9. WADY FIZYCZNE I PRAWNE TOWARÓW (RĘKOJMIA) 

1. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego za wady fizyczne (niezgodność towaru z umową) i prawne towaru, w rozumieniu art. 556 i 556 [1] Kodeksu cywilnego.

2. Jeżeli towar ma wadę, Kupujący może żądać usunięcia wady, wymiany towaru na wolny od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.

3. Sprzedający wymieni towar na wolny od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.

4. Kupujący może zamiast proponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru lub zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego byłoby niemożliwe lub wymagałoby od Sprzedającego nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

5. Jeżeli Kupujący żądał wymiany towaru lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy:

• odesłać towar, o ile to możliwe w oryginalnym opakowaniu (opakowanie, w którym przesyłka została doręczona należy w całości umieścić w kolejnym opakowaniu), na adres: Intermedis, Konopnica 227, 21-030 Motycz.

• wskazać datę zawarcia umowy sprzedaży;

• wskazać, czy Kupujący domaga się usunięcia wady czy wymiany towaru na wolny od wad;

• wskazać, na czym według Kupującego polega niezgodność towaru z umową;

• podać swoje dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail oraz numer telefonu).

7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

8. Reklamacji nie podlegają:

• towary  z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział przed złożeniem Zamówienia,

• towary z wadami powstałymi w wyniku używania towaru w niewłaściwy sposób, niezgodny z jego przeznaczeniem.

9. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania Kupującemu towaru.

10. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę towaru przedawnia się z upływem 1 roku od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu 2-letniego.

11. W terminach określonych w pkt 9 i 10 niniejszego paragrafu Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

 

§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAJĄCEGO

Brak wykonania świadczenia z powodu wystąpienia Siły Wyższej, nie stanowi podstawy do wysuwania roszczeń o odszkodowania czy kary umowne, chyba że Strona, której Siła Wyższa dotyczy, zaniedbała natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych możliwości, zawiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu takich okoliczności.

 

§ 11. UPRAWNIENIA SPRZEDAJĄCEGO

Sprzedający uprawniony jest do okresowego wyłączania dostępności do Sklepu lub jego części i krótkich przerw w dostępie do Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji i aktualizacji oferty towarów, a także do całkowitego zawieszenia działalności Sklepu, bez konieczności powiadamiania o tym fakcie. Kupującym nie przysługują z tego tytuły żadne roszczenia.

 

§ 12. DANE OSOBOWE

1. Każdy Kupujący dokonując zakupu u nas, wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedającego.

2. Dane osobowe zbierane są przez Sprzedającego w celu:

a) nawiązanie, ukształtowanie treści, zmiana, wykonanie lub rozwiązanie stosunku umownego między Sprzedającym i Kupującym polegającego na zawarciu i wykonaniu umowy sprzedaży Towaru oraz jego dostarczenia do Kupującego;

b) udokumentowanie stosunków umownych, o których mowa powyżej w celach dowodowych przez okres przedawnienia roszczeń z nimi związanych oraz przez okresy wskazane w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 (Dz.U. Nr 121, poz. 591 ze zm.).

2. Dane przekazujemy wybranemu przez Kupującego operatorowi pocztowemu (Poczta Polska/Firma kurierska) w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru.

3. Każdy Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

4. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które go dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora.

 

§ 13. ZASTRZEŻENIA PRAW 

1. Zawarte w Sklepie materiały tekstowe, graficzne (zdjęcia towarów), układ i kompozycja tych elementów (tzw. layout), rozwiązania informatyczne, znaki towarowe oraz inne informacje stanowią przedmiot praw Sprzedającego, które są chronione w szczególności przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.) oraz ustawy z 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz.U. z 2003 r. Nr 119, poz. 1117, z późn. zm.).

2. Sprzedający posiada majątkowe prawa autorskie do zawartości wizualizacji Sklepu oraz elementów mienia (w tym dóbr niematerialnych) Sprzedającego, które są wykorzystywane przez Sklep. Prawa te podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedającemu lub podmiotom, z którymi Sprzedający pozostaje w stałych stosunkach umownych.

3. Sprzedający wyraża zgodę na przeglądanie stron internetowych Sklepu oraz drukowanie fragmentów Sklepu wyłącznie dla użytku osobistego Kupującego.

4. Wszelkie prawa, o których mowa w pkt 1-2 w całości lub w części są zastrzeżone. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie, gromadzenie lub przetwarzanie w całości lub w części materiałów i informacji zamieszczonych w Sklepie, w tym modyfikowanie, kopiowanie, rozpowszechnianie czy publikowanie w celach komercyjnych, bez pisemnej zgody Sprzedającego jest nielegalne.

5. Użyte w Sklepie znaki towarowe, oznaczenia i nazwy firmowe należące do podmiotów trzecich zostały użyte w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych.

 

§ 14. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

5. Ewentualne spory wynikłe z umowy sprzedaży towarów oraz usług i złożonych reklamacji mogą być rozstrzygane na drodze postępowania mediacyjnego.

6. Postępowanie mediacyjne (odpłatne lub nieodpłatne) wszczynane jest na wniosek o przeprowadzenie mediacji, który powinien zawierać: oznaczenie stron, dokładnie określenie żądania, przytoczenie okoliczności uzasadniających żądanie, podpis strony, wymienienie załączników oraz dowód nadania odpisu wniosku przeciwnikowi. Wniosek może także zawierać konkretną propozycję rozstrzygnięcia sporu.

 

§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowane będzie postanowienie najbliższe celom postanowienia uznanego za nieważne i całego niniejszego Regulaminu.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od chwili wyraźnie wskazanej przez Sprzedającego, po ich umieszczeniu na stronie Sklepu dla wszystkich umów zawartych po tej dacie. 

 

 

 

 

 

*  Wzór odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży:

 

 

 ………………………….. ...........

Miejscowość, data 

……………………………………… 

Imię i nazwisko konsumenta 

……………………………………… 

Adres konsumenta  

Intermedis,

Konopnica 227,  21-030 Motycz   

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

    

Ja………………….……………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy

sprzedaży następujących rzeczy(*)

…………………………………………………………………………………………………………...

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………  

 

Podpis konsumenta………………………………………..……………….    

 

   

…………………………………… Data odbioru

Allamoda_pl

zobacz komentarze
99.9% pozytywnych komentarzy

Średnia z 827 ocen sprzedaży

  • Zgodność przedmiotu z opisem
    4.9
  • Kontakt ze Sprzedającym
    5.0
  • Czas realizacji zamówienia
    5.0
  • Koszt wysyłki
    5.9
  • Typ
  • Ostatnie
    7 dni
  • Ostatnie
    30 dni
  • Wszystkie
  • Kupił /
    Sprzedał
  • Pozytywne
  • 3
  • 12
  • 867
  • 11/856
  • Neutralne
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0/0
  • Negatywne
  • 0
  • 0
  • 1
  • 0/1